4 apr. 2008

Revenire la normalul meu

Gone with the wind is the guy that messed up my normality. Which is good. It seems i don't really like radical changes.
Acum primavara e normala, bate vantul si e soare, infloresc toti ciresii din town mai putin al meu. Am terminat actele de cumparare a apartamentului, in cel mult o luna dispar de aici. In camera verde... :)
Unii profesori s-au saturat de scoala si au plecat pe timpul mini-vacantei directoarei, asa ca ieri am dormit la ore, azi am jucat Jungle Speed. Try it out daca aveti de unde sa faceti rost, e foarte fain, mai ales daca ai unghii lungi sau cel putin intepatoare. ;)
Petrus are in sfarsit monitor nou, eu din nou multe teme, lucrare luni la economie (which pretty much sux), programare la dentist marti la 4 ca sa imi astupe nenea ala niste gauri, iar mi-am pierdut cerceii rosii, am lac negru pe unghiile de la mana stanga si rosu pe cele de la dreapta, nadragi noi, papuci noi, inca n-am geaca noua dar am spalat una mai old, i'm broke again, still wanna go to timisoara (as always) and still haven't solved my sound problem, but i HAVE identified it.
Oh, yeah, si sunt back to blogging. Since today. Plus ca am descoperit tons of new really cool places on this Internet thingy.
Bun. Link 1. Link 2. More links later.

Niciun comentariu: