31 mar. 2008

Adaptare si primavara

Incepe sa para toata schimbarea din ultima vreme ceva mai reala, mai palpabila. Incep sa ma obisnuiesc cu noua faţă, cu noile locuri si noile situatii.

Azi a fost soare, dar avand ceva banuti si un plan de atac, n-am prea fost in stare sa ma bucur de el; l-am remarcat totusi si sper sa vina si maine, desi au cam aparut si niste nori spre seara. M-am innoit si eu, ca asa e frumos primavara. Si mai ales ca au trecut si urmeaza Pastile. E interesant sa tii aceeasi sarbatoare dupa reguli diferite si cateodata in zile diferite.

E la fel de interesant sa te bucuri iar de viata desi de ceva vreme parea cam intuneric in jur. Plus ca e simpatic cand se grabeste sau cand se stramba sau cand e imbracat in militar, nu poti sa nu zambesti cel putin. :)

In alta ordine de idei, incep sa imi revin asa ca e foarte probabil sa revin cu scriituri spontane si dese in cel mai apropiat viitor apropiat. Si mersi tomatei de welcome. :)

A, da, si revin cu boldurile de inceput de paragraf. Si inca un "A, da": e foarte probabil sa fiu aeriana in urmatoarea perioada sau cel putin aiurita, asa ca accept orice comentariu referitor la ambiguitatea exprimarii mele sau la gramatica sau la orice altceva. Try to understand. :)

Niciun comentariu: