5 apr. 2008

Scandal si peste

Of, ce usor se produce o ruptura intre prieteni, ce usor se taie legatura aia spirituala intre oameni... Bai, it makes me think we live in Hell. (Actually, we really do...)

Cum poti sa nu te impaci cu your best friend after a fight?? Bun, a gresit, tell him that. IN PRIVATE !! Talk it over, apologize or accept appologies, hug and drink a beer together. Dureaza forever sa faci rost de niste good friends si orgoliul n-are ce cauta intr-o relatie, fie ea romantica sau amicala.

Si daca tot vorbesc despre friendship and stuff, bai Lordais, sorry ca am fost asa rea si taioasa, dar sper ca intelegi starea mea din momentul ala si reactia mea la "i told u so"-uri nu e ever nice. Chiar imi pare rau. Si imi pare rau si ca a fost nevoie ca alti 2 friends of mine sa se certe ca eu sa pot sa step forward sa zic "i'm sorry" to one of my own friends.

Si acum ma retrag pentru ziua de azi din cauza unei imense datorii fata de colegii mei de clasa pe care trebuie sa o onorez azi si pentru ca am mancat peste. Calculatorului meu nu ii place mirosul de peste si usturoi. Of, trebuie sa incetez sa il rasfat.

Am o lista intreaga de locuri faine de pe net to post pe aici. Dar cred ca incep maine si pun cate un link pe zi.

Okay, bye.

PS: Thanks Petrush cause u always know what to say to make me feel better !!

Niciun comentariu: