16 apr. 2008

Gol

Dupa ultimul post am realizat ca pana la urma chiar nu imi citeste nimeni blogul, other than, maybe, lordais si petrush (2 ol' mates). Raman in continuare cu 20 (acum 21) de posturi si nema comentarii. Nu-i atat de rau in definitiv, mai ales daca toata tarasenia asta numita blog chiar ma ajuta cu ceva.
x
Si ca sa ajung la al doilea sens al "golului" din titlu, cam asa o sa arate apartamentul meu in vreo saptamana. Acum e plin. Plin de saci. 5 saci cu haine - sor'mea, 2 saci - mama, tata inca nu si le-a strans si eu cica ar trebui sa fac treaba pana la 3 azi. Si sacii se duc in noua locatie incepand de azi de la ora 3, lasand dulapuri goale, biroul meu gol, masuta mea de haine goala si scaunul meu de la biroul de asemenea gol. Chiar ma obisnuisem sa am haine peste tot, mai ales acum cand nu se mai da caldura si ma mai loveste un frig si o lene. Doar intind mana dupa calculator sau iau de pe spatarul scaunului un ceva care sa tina de frig.
x
Camera mea o sa arate ingrozitor de goala cand hainele vor disparea, ingrozitor de ordonata... Nici nu vreau sa ma gandesc. Si cine stie ce animalute o sa gasesc prin jungla asta de haine cand o sa le sortez si o sa le bag in saci. Poate distrug vreo casa, vreo vizuina, vreo scorbura, ceva. Ma simt ca un defrisator...
x
Dar intr-o nota mai vesela, abia astept sa ma mut, deja nu mai pot dormi aici, parca orice zgomot e facut de vecinii chinezi si parca orice ar face ar fi o vraja. Otherwise, they're nice people.
x
Am plecat la inot!! Daca nu ma intorc pana saptamana viitoare, trimiteti o menajera sa ma salveze. Sau un om rotund, care sa nu se agate in toate bretelele de maiouri sau rochii si ce mai am eu pe aici. Later, kids.

Niciun comentariu: