16 apr. 2008

Aiureli si lapte mult

Bai, deci azi am fost again la dentist si am fost martora chiuretajului unui nerv de-al meu. Da, stiu ce e chiuretajul, dar asa l-a scos pe nervu' asta bucatele din maseaua mea ca pe bune parca era chiuretaj. A fost freaky, pe bune. Mai ales ca inca ma durea la miscari prea bruste sau presiune. Deci inca nu era mort. Just like a kid when you abort it. Creepy, ce sa zic.
x
Na, si ideea e ca azi am mancat crema de lapte praf cu cacao, cam de 3 ori, ca mi-era foame si inca ma durea maseaua astfel incat nu puteam manca orice. Cred ca mi-e rau, dar sunt prea vesela sa imi pese.
x
Se apropie concertul Smokie de la Deva din data de 15 mai. Abia astept. Si tata. :) Si cum sa nu astepti cu nerabdare un concert al unei trupe de genul lor la 50 de km de tine?? Plus ca eu am crescut pe Smokie, adica inca mai am casete de-ale lor prin Fordul tatii. Saracu Ford, cata muzica buna a gustat, si prin cate a trecut... O sa-mi fie dor de el, pe bune, chiar daca ploua in el nu doar de sus in jos ci si din lateral si chair de jos in sus. Si chiar daca imi trebuie 3 maini sa bag in marsarier sau foarte mare grija cand dau drumul la ambreiaj ca merge mai sacadat uneori...
x
Si NU, nu e o vechitura, nu e un jaf sau harb, e CLASICA !! Si si-a facut treaba bine din '79 pana azi. Sa-i fie batranetea usoara !!
x
Azi am chiulit, nu stiu daca am mai mentionat acest aspect al zilei de azi. Am chiulit pentru ca se anuntase ca 3 ore din 6 nu se vor face si se hotarase intre colegi ca nici prima ora nu vom veni la scoala. Prin urmare, ce rost avea sa merg pentru 2 ore amarate?? Asa ca am inotat printre haine, printre zeci de nuante de negru, maro, verde si gri. Cred ca am vazut chiar si un maiou albastru inchis pe acolo. Am cules hainele de peste tot din casa, am descoperit ca aveam haine si prin locuri nebanuit de ciudate, le-am pus pe toate in paturi (si al meu si al surora-mii) si am inceput. Asta poate o port maine, astea se duc in saci. Asta o iau vineri, asta nu o mai port, e prea cald deja pentru ea. Si asa mai departe. Si am adunat 3 saci de haine pe care i-am si transportat in noua locatie.
x
Acum practic sunt dezbracata. Daca ieri puteam sa fac parada modei prin casa juma' de ora ca sa aleg cu ce merg la scoala sau la dentist sau la suc s.a.m.d., acum pot sa iau toate hainele ramase pe mine si sa le dau pe rand jos. Abia mai am haine in noptiera, biroul e plin de hartii (nici nu le-am observat sub bluze), scaunul e prea confortabil, masuta de haine e.... goala. A trebuit sa imi pun gentile pe masuta ca sa nu para atat de deprimanta.
x
Am descoperit ca am nevoie de mai mult verde in garderoba, acum stiti ce sa imi luati de ziua mea. Am descoperit ca nu am absolut nimic galben. Si galbenul e o culoare neutra pentru mine, nici nu-mi place, nici nu-mi displace. Nu am absolut nimic rosu, un singur maiou albastru inchis. In rest totul e negru. Va trebui remediata situatia dar va mai dura un pic pana se aduna fonduri. A, si am probat o pereche de blugi de vara trecuta si acum chiar ma incap!! Vara trecuta nu i-am putut lua pe mine decat de 2 ori. :P
x
Buuuuun. Ma gandesc sa adun maine si cartile citite si de care nu o sa mai am nevoie in curand prin cutii, ca sa le duc si pe alea la casa. Macar asa o sa pot sa imi afisez noile achizitii decorative prin camera pana ne mutam. Poate chiar ducem unul dintre dulapuri, ca si asa e plin doar de carti si daca duc cartile va sta gol golut. Poimaine e vineri, sigur nu o sa fac nimic toata ziua, dar daca fac, imi formatez hardul (mi-e groaza de cate programe va trebui sa instalez, de aia aman atata, pana atunci tot caut kiturile lor sa le am la indemana).
x
Si ca sa inchei si acest post, va doresc la fel de mult spor in ce faceti cat o sa-mi trebuiasca mie in urmatoarea perioada :P
x
Later.

Niciun comentariu: