8 apr. 2008

Somewhere, over the rainbow...

Pain over, cel putin pe moment. Nici macar gaura lasata de anestezie nu ma doare ca alta data.

Problem. This dentist is crazy. Imaginea unei gaste data unui piton de dragul "fie-mii" te poate face sa zambesti/razi in hohote chiar si cand teroarea e noua ta grupa sanguina. Adica baaaaah, cum iti inveti fata de clasa 1 sa priveasca asa ceva??

Bun. Problem 2. Inca nu mi-a cerut bani. Evident, nu a terminat lucrarea. Dar tipa la care am fost inainte ma punea sa platesc jumate. Ceea ce imi dadea o idee despre pretul final. Am o vaga impresie ca o sa ma doara portmoneul... Dar sper din suflet ca never again maseaua AIA !!

Okay, si pentru ca am reusit sa trec si peste asta si am experimentat toate culorile curcubeului pe fata mea (which reminds me of a colored people joke), pot sa continuu cu muuuult entuziasm (va rog sa ma credeti ca sunt entuziasmata) piesa la engleza pe maine. Si daca o fi sa adorm, sper sa nu uit sa tin Aolin-ul pe aproape, a zis dom' doctor ca daca ma doare rau sa iau una de-aia...

Bai, va doresc sanatate!! Mai ales in gura si la rinichi, nici n-aveti idee ce sadic a fost Dumnezeu cand a creat trupul uman...

And now, link-ul zilei goes to.... The Phoenix Requiem!! Si daca tot intrati (if ever), check out Inverloch too, ala e gata si e simpatic rau de tot. Kept me busy many a night.

Niciun comentariu: