11 apr. 2008

Oh, life is so unpredictable...

Din titlu presupun ca s-a inteles ca nu am mai dat pe aici din motive de prea putin timp/chef.
x
Where to start, where to start??...
x
Pai, in cea mai mare parte a timpului am facut slalom intre a fi sclava unor colege lenese si sadic de nerecunoscatoare, mancare, somn, blesteme la adresa majoritatii profesorilor si o plimbare azi pana la Deva.
x
Ideea e ca inca nu stiu sa ma controlez. DELOC!! Damn, i can't even read MYSELF, daramite pe vreo pipita de la mine din clasa care de cand are permisul de conducere se crede cea mai ... si cea mai... Stiam eu ca nu ne-am batut in clasa a VII-a degeaba!! In fine, we all have our days... And unslept nights...
x
Oh, but revenge is soooooo sweet... *very cruel and creepy laughter*
x
Profii parca au tampit cu totii. Exceptia e o anumita profesoara care se intampla sa predea materia mea preferata (-ish). Dar restul parca duc o continua lupta de inducere a urii fata de scoala, parca vor ca noi sa plecam forever din acel mediu infect, desi asta i-ar lasa fara slujba. Sau sunt doar sadici stiind cat de incapatanati suntem. ARGH !!
x
Anyway. Daca vreodata mergeti la Hunedoara, mai ales daca intrati in oras dinspre Deva, e pe stanga in intersectia care se ramifica spre castel (ala e in dreapta, chioscu pe stanga) un birt. Si imediat langa birt e un chiosc unde face un hamburger genial de 3 lei. Cu de toate. Are sunca, maioneza, ketchup, mustar, castraveti murati, cartofi pai si varza. (Sper ca n-am uitat nimic). Bai, e BUN RAU!!
x
Bun. Maine merg iara la Deva, dar de data asta cu trenu' ca merg cu fetele si nah, asta e tot farmecul. A, da, si de sandwitch-ul de la Hunedoara v-am zis pentru ca acolo am mancat dupa ce am stricat bani prin Ambient in Deva.
x
Si pentru ca acu' sunt tare obosita si pissed-off, am eu chef sa transform un joc de forum de pe vremea TribalWars intr-o leapsa. ("datatura mai departe cu obligativitate de raspuns/rezolvare" pentru miclowan). Asa ca...
x
Leapsa suna asa: Scrie o propozitie care sa continue in vreun fel ideea sau firul narativ al celei precedente, spre a forma o poveste. Ai voie sa scrii o singura propozitie!! (un singur predicat) si trebuie sa dai leapsa mai departe la o singura persoana!!
x
A fost odata ca niciodata un dictionar.
x
Sa zica de ce sau unde sau cum sau al cui.... prajitorul ca poate simte lipsa lepselor mele. :D [LATER EDIT: prajitorul n-a preluat leapsa, o ingrop ca si asa acuma mi se pare boring]
x
PS: Nu mai pun si spatii intre paragrafe pentru ca sunt prea multe de bagat prin el. Somehow nu mai vrea sa imi lase paragrafele daca dau doar enter, asa ca trebuie sa ma bag in html. Nu ca mi-ar displacea, dar pur si simplu e mult de lucru. Asa ca bag "x"-uri ca sa nu editez html. G'nite. :P

Niciun comentariu: