7 apr. 2008

Dumb at a dumb moment

Yup, me.

Aseara am reusit totusi sa termin za work pe la 2 catre 3 asa ca am prins si ceva somn, am mai dormit si acuma (still dizzy) si in principiu n-a fost atata paguba. Dar... sa vezi acces de sinceritate pe capul meu azi la scoala cand am inceput sa zic ca urasc tema pe care am facut-o, ca a fost cel mai neinspirant subiect ales si habar n-am de ce nu alesesera cealalta idee.

Si normal ca fetele, in a gay (cu sensul de vesel, -a) mood au zis "a, pai las ca vorbim cu profa sa ne lase sa schimbam alegerea. si atunci pana miercuri ai timp sa faci alea..." Azi e luni, e 8:44 si n-am nici cartea din care tre sa fur fragmente, nici chef si nici o motivatie reala de a ma chinui in halul asta. Dar de ani de zile ma mint ca o sa ma martirizeze... Why stop now?? :P

Bun, acum ca sa ne mutam spre o cheie mai melodioasa, linkul zilei. A, si sper sa nu uit sa imbogatesc blogroll-ul pe cand dau "Post". Fredo n Pid'jin.

Niciun comentariu: