20 apr. 2008

Week-end cu iz de Saturday Morning...

La mine in familie sintagma "saturday morning" ar insemna o matinala curatenie urmata de pranz si poate chiar un somn de amiaza alte ori inlocuit cu messengeruit/surfat prin www si apoi o sesiune de scuturat haine si parti componente ale trupului in Insomnia. De cele mai multe ori apar surprize si cand apar sunt si bune si rele.
x
No, asa fu si week-endu asta. A venit Andrei P/Lordais in Hateg, am facut o bucurie unei colege, ne-am distrat prin oras si apoi la majoratul ei aseara si pentru ca ieri am lipsit toata ziua, azi am cautat/adunat/sortat/aruncat/impachetat cam jumatate din posesiunile "cărabile" din apartament. Da, stiu, e duminica. Si?? Macar acum suntem cu 23 de saci si 8 cutii de varii dimensiuni mai aproape de abia asteptata mutare. A, si cu 3-4 saci mai saraci, am aruncat kilograme de posesiuni fie stricate, fie inutile.
x
Oana s-a bucurat mult la aniversarea ei si asta a contat cel mai mult. Si noi ne-am bucurat pentru ea. Ne-am distrat si am adorat micii, dar ideea de film horror la majorat la 2 noaptea nu a fost atat de placuta pentru mine, mai ales ca nu sunt o fana a genului. Dar na, daca asta a cerut publicul...
x
Acum sunt obosita. Sunt obosita pentru ca ieri am dansat pe piese rock/folk ale vremurilor bune din muzica romaneasca. Sunt obosita pentru ca e extenuant sa fii gazda (oricat de placut ar fi). Sunt obosita pentru ca tin prea mult la orice fituica si orice petec de ceva si nu le arunc atunci cand ar trebui si acum trebuie sa le aleg si pe cele bune sa le mut dintr-o cutie in alta si pe cele la care ar trebui sa renunt sa le car pana la containerul din noroi.
x
Si ar trebui sa invat si pentru teza. La latina. Da, am maine teza la latina si trebuie sa invat. Trebuie sa invat azi ce n-am invatat din clasa a 8a de cand am inceput sa fac latina la scoala. Latina - ca materie scolara - mi se pare cea mai mare idiotenie. Cu ce ma ajuta pe mine ca stiu sa declin substantivul "poeta, -ae" daca eu nu o sa lucrez niciodata cu asa ceva?? Exista asta pentru cei interesati. Exista licee de profil pentru cei interesati. De ce dracu mi se baga pe gat prostia asta la o varsta la care ar trebui sa imi stiu aptitudinile si sa le dezvolt?? Ca sa pierd timp, ca sa n-am timp de ceea ce ma intereseaza cu adevarat. O, comunism mult criticat, cum nu esti doar tu de vina pentru toate. Uite ca peste tot, indiferent de istoria natiei, manipularea si indoctrinarea exista si castiga. Na, gata. Pe maine nu invat nimic. Ma pis pe ea latina si pe ea patrie si pe toti care incearca sa ma tina in lant doar de dragul de a fi ei deasupra. (Asta imi exclude parintii, ei ma tin in lant de frica.)
x
Halal viitor, halal prieteni, halal succes.

Niciun comentariu: