22 apr. 2008

Record beaten, mood shifter on, MUSIC ON!! and tears of confusion

Sa incep cu inceputul... Ast blog tocmai a intrecut cel mai prolific ex-blog al meu cu 1 post. Bun, iarasi urari, sampanie, ciocolata si altele ;).
-
Acu' sa zic de dentist. Iar am fost. Iar am tremurat de frici. Da, frici, nu frica :P. Iar m-a chinuit. Bai si aveam 3 ace in masea la un moment dat, mi-a facut poza dar nu s-a putut printa :((. ARGH, ar fi fost interesant de pastrat. In final am supravietuit. Dupa Pasti merg iara. Si termin de tot cu maseaua asta. Sâc!!.
-
Despre mood shifter nu pot sa zic decat ca l-am achizitionat de prin winamp si fara sa am idee. Adica am dat pe shuffle dupa ce ieri mi-am formatat si rezolvat problema cu sunetul (\:D/) si a inceput sa cante o anumita trupa, anumite piese... amintiri ale unei veri trecute pe cand totul chiar daca era complicat, era asa de fun... In fine, de la semitreziapreaputintreaza de azi dimineata am trecut la o stare de bine cand am inceput sa arunc hartii la gunoi in timpul orei de franceza (gunoiul fiind la 4m de mine), apoi la frica (faza cu dentistu) si apoi la nostalgie si somn (muzica si somnul)...
-
Acu' nu is prea sigura daca mai is nostalgica, parca mi-a mai trecut. Acu' ma gandesc numa' la cum sa imi gestionez finantele pe perioada urmatoare ca vine ziua surora-mii, apoi vacanta... Imi trebe un stick de 1Gb, 1 Mp3 Player de 1Gb, o placa grafica de la genius (aia pe care o vreau eu e vreo 400 ron), boxe usb pentru portabilul meu... si cred ca atat anu' asta :D.
-
Pana reusesc sa iau toate cele, sa rezolv problemele dentare si sa ma mut in camera verde (prin iunie) si sa imi iau carnetu' si sa ia tata masina noua :D. Si poate la Revelion chiar o sa am de ce sa ciocnesc si o sa zic in loc de "Da, Doamne, bine!!" "Multam fain, Doamne!!". :)
-
Om trai si om videa. Pana atunci sa fim bine!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Almost one year later: in iunie ne-am mutat in casa noua, dar in camera verde doar in decembrie (still, e verde), tata si-a luat passat tot prin iunie, de revelion am fost la Budapesta... Chiar am avut de ce sa ciocnesc! :) A, da. Si am luat carnetul, din prima (of course) cu 25. Si am vreo 1500km la bord, majoritatea cu fordul meu clasic ;)

Asta e ca sa tin eu minte.