18 apr. 2008

Surprize, comploturi si oboseala...

Okay, azi Lordais otherwise known si ca Andrei P si-a facut aparitia prin Hateg fara ca draguta de aniversata (Oana) sa aibe vreo idee. Si Jeeeeez, cat m-am chinuit sa il ascund de ea pana a reusit ea sa scape de la lucru.
x
Ideea e ca a luat un tren din Bucuresti care a ajuns la 03:00 a.m. in Hateg. La ora aia eu nici sa fi fost treaza nu puteam iesi ca ma auzeau ai mei si faceau scandal. Asa ca i-am dat indicatii si sfaturi si idei si l-am lasat sa se descurce. Si a doua zi inca era viu, la 08:00 a.m. cand l-am luat de la pensiune. Buuuun. Si treaba era sa vina sa ii faca ei o surpriza de ziua ei dupa ce ii spusese ca nu o sa poata veni.
x
In final ea a fost surprinsa, noi multumiti de rezultat, am povestit mult, am ras mult, am facut poze si am umblat mult. Deci acum sunt tare obosita. Picioarele mele imi spun ca efortul fizic dauneaza grav sanatatii, mai ales cand ele sunt obisnuite cu statul la calculator si cel mult mersul pana la scoala, nu cu drumuri de 2 km dus si 2 intors pana si de la gara.
x
MESAJ PENTRU VIITORUL PRIMAR INDIFERENT CA E ACTUALUL SAU VA FI ALTUL!! Faceti naibii gara din Hateg ca mor pana la Subcetate pe jos si taxiul pana acolo costa cat de 3 ori drumul cu trenul pana la Deva. ARGH!!
x
x
x
Si LA MULTI ANI OANA !!

Niciun comentariu: