27 apr. 2008

Prietenie for real...

Incep sa cred ca motorola meu e unul dintre putinii mei prieteni adevarati. Pe cei umani nu o sa ii numesc aici pentru a nu crea tensiuni, drame, gelozii. :P
-
Dragul meu moto c115 se afla in posesiunea mea din iunie 2006 cand am facut schimb cu un oarecare tip. I-am dat pe el un siemens a51 care era compatibil doar orange. Asta era deblocat in toate retelele. De atunci vietuieste cartela mea de connex in el. Ma rog, acuma deja vegeteaza cartela mea de connex, dar oricum... :P
-
De cand l-am luat (cand deja nu mai avea vopsea pe taste) si pana acuma, dragul meu moto a rezistat eroic povestilor mele tarzii in noapte pe creditul altor personagii, a supravietuit multiplelor aruncari la tinta (ex. sor'mea si un bou. a si o colega. si mai erau, dar restul nu merita numiti :D). De asemenea, nu s-a inecat cand l-am uitat la balcon pe timp de furtuna si l-am gasit ud, rece si inchis. Hipotermia l-a afectat, dar nu a murit.
-
Azi a supravietuit unei sesiuni de stors. A mia sesiune de stors. Eu cand am emotii, de obicei se intampla din cauza unei persoane si de obicei dupa ce am vbit cu persoana respectiva prin mesaj, apel sau dupa ce i-am semnalat prezenta prin apel si am vbit pe viu. Ei bine, cand persoana se apropie (depinde si de persoana) am tendinta sa framant mainile sau telefonu din mana sau ma rog, toarta de la geanta, portofelu, ce e mai aproape. Na, si de o gramada de ori a rezistat eroic, chiar daca isi mai pierdea carcasa din cand in cand (se inchide mai greu).
-
Moto al meu nu s-a suparat cand i-am lipit 10 etichete din alea mici de carlsberg pe carcasa, doar ca alea 3 de pe baterie nu il mai lasa sa se inchida cum trebuie. Eh, asta e. Acum le-am dat pe toate jos, am lasat numai poza cu cobain de pe baterie care e acolo de cand mi-am luat telu.
-
Moto meu nu se supara cand il aruncam cu lumina aprinsa ca sa se vada fain rotatia lui pe beton noaptea tarziu. Ba chiar s-a amuzat. Nu are niciun fel de rana, doar niste mici zgarieturi, dar nicio fractura, totul e intact. Tot respectul pentru un prieten care stie sa asculte, stie sa fie intermediar intre mine si altii, stie sa rabde tot cu stoicism si sa ierte. In oameni gasim mai greu asa ceva.
-
Acest post e pentru prietenii adevarati care nu se vor simti atacati, ci vor sti ca nu vorbesc de un telefon. Acest post e pentru aceia dintre ei care vor sti sa citeasca printre randuri si care inteleg de ce anumite situatii nu au scaparea mereu in directia pe care noi o vrem. Peace and love, my friends (cu unii mai des) and everlasting beer-talks!!

Niciun comentariu: