8 apr. 2008

Post de incurajare...

In ceva mai putin de o ora o sa ma indrept cu pasi marunti spre un cabinet de stomatologie. :-s I'm scared as crap, desi la dentist am mai fost si luna trecuta si acum 2 luni si asa mai departe.

Doar ca de data asta o sa imi repar o masea ANUME care ma chinuie de ceva vreme. Mi-e greu si sa beau fara sa simt o durere acuta pana in creier. Jeez, sper ca ma adoarme intai... Sau cel putin imi da o doza de morfina capabila sa omoare un cal. Macar daca mor, scap de durere, nu?? ;) Okay, accept si un numar putin probabil de injectii anestetice. Vreo 13 ar trebui sa ma calmeze.

Bun, acum sa merg sa ma spal pe dinti... Si sa mananc ceva... Invers, ma rog. Of, I wish I had a friend there who could make me laugh exactly when I should stay still. :)

Ok, gata. Curaj gaina ca te tai!! Am plecat. Revin pe seara.

Niciun comentariu: