23 apr. 2008

Povesti ...

Desi initiativa lui Gramo m-a incantat si povestea mi-a placut mult de tot, nu am deloc o dispozitie prea faina sa povestesc in detaliu despre asta.
-
Ideea e ca a citi povesti pentru copii e un lucru bun si frumos. A-ti rupe cateva minute din timp pentru a face o bucurie unui pitic care ori nu stie inca sa citeasca ori nu poate din varii motive mi se pare fain de tot. Asa ca am luat in brate capitolul XXIII si pana Duminica promit sa vi-l trimit. Chiar daca starea mea o sa fie naspa in urmatoarea perioada, o sa incerc sa nu se reflecte asta in felul in care eu citesc. Problema va fi sa reusesc sa gasesc ceva momente de solitudine si liniste, ca la cata harababura e la mine in casa in ultima perioada, asta e mai greu... Dar daca e pana acolo iau Kidul in brate si ma bag in baie sa inregistrez, na.
-
Cred ca eu am luat ultimul capitol ramas liber dintre ce a fost oferit spre citire, dar puteti citi si alte chestii (povesti PENTRU COPII, nu "Ionica cel prost" a lu' Creanga, aia ar trebui sa aiba patratelul rosu). Bun, spor la citit, daca va implicati, lucru spre care eu va indemn. Si bravo Gramo.

Niciun comentariu: