17 apr. 2008

Ah, iar am uitat...

Incepusem sa dau linkuri zilnice dar se pare ca am uitat :P Azi linkuiesc un blog. Copilu' e cam de o varsta cu mine, ma rog, cu vreo juma' de an mai tanar, dar mai talentat in orice caz. Sper sa nu se supere ca i-am zis "copilu'", dar tinand cont de gradul sau de maturitate ma indoiesc ca o sa puna la suflet o adresare oricum neintentionata. Pur si simplu asa zic eu oamenilor. Si da, esti matur pentru varsta ta (fara ironie/sarcasm/alte alea)!!
x
No bine, dau link acu. ARIEL e persoana in cauza si desi il citesc de ceva vreme, doar comentariile altora referitoare la numele lui m-au facut sa asociez persoana cu detergentul. Ori am eu o problema, ori tot restul lumii. Normal: TOT RESTUL LUMII !! :D Mie nu mi se pare nume ciudat, pe bune, mie imi suna normal. Ok, o iau pe aratura. Ideea: cititi-l, scrie bine!! Ideea 2: ANGIE, NU MAI UITA DE LINKURI !!
x
Gata, amin.

Niciun comentariu: