27 mar. 2008

In verde si galben...

Desi ultima vreme a fost groaznic de deprimanta, azi m-am gasit meditand la cum va arata viitoarea mea camera.

Da, ma mut. Cel mai probabil luna viitoare. Stiu unde si stiu si cum va arata camera mea. Ce nu stiu e unde sa imi depozitez toate actualele posesiuni. Va trebui sa imi fac curat printre lucruri, probabil o sa arunc jumatate dintre ele, sa iau cutiile de la toti papucii si sa imi fac un colt al cutiilor in noua camera.

Si o sa pictez totul in verde si galben. Vreau sa am peretii de un galben lamai, sa desenez pe ei motive florale cu verde inchis, galben si alb si sa imi pun intr-o vitrina doar chestii verzi: carti cu coperta verde, o figurina de lemn vopsita verde, o vaza verde si o sticla de sprite sau 7up.

Sunt curioasa cum ma voi simti in noua camera. Sunt convinsa ca verdele ma va ajuta sa scap de perioadele astea deprimante, dar o sa fiu singura singurica. Fara sora-mea, fara batai cu perne, fara chitaituri, rasete si table la 2 noaptea, fara sa o enervam pe mama, care in noua casa va avea camera depaaaaaaaarte. Si ma intreb cum o sa impartim imprimanta, care e una singura la 2 calculatoare. Cred ca o pun la usa si o vopsesc verde.

Niciun comentariu: