27 mar. 2008

Printre hartie si amintiri

De 5 minute in sfarsit ma odihnesc.

De la ultimul post, in care mi-am amintit ca o data si o data tot va trebui sa imi fac curat prin lucruri, tot sortez. Inot practic prin hartie. Un sac de hartie am adunat la un loc spre a fi transportat la un centru de reciclare, ceva si cam inca de 2 ori pe atat mai am in camera. Exceptand cartile si caietele. Vorbesc doar de foile libere, care mereu imi zboara pe sub nas cand nu am nevoie de ele si pe care le caut ore in sir cand am.

E incredibil cate amintiri pot exista intr-un sac de hartie si praf. E incredibil cat de greu mi-a fost sa hotarasc daca sa pun si hartia asta in sac. Dar asta?? Nu, poate ca vreodata o sa ma ajute. Dar asta?? Hai ca o pun; la revedere, hartie...

E greu de imaginat cat de grea m-am simtit pana le-am adunat pe toate cele care acum formeaza SACUL. Dar si mai ciudat e cat de usoara m-am simtit cand am ridicat sacul si am simtit cum atarna amintirile in mana mea.

Cel putin acum o sa am mai putine lucruri de carat spre noul meu camin cand va fi sa ma mut, macar asta sa fie consolarea mea. Si e o consolare, acum o sa car cu 12,6 kg mai putin.

***

Azi am constatat ca am vointa. Se pare ca Eliade a fost util pana la urma, chiar daca nu m-a incantat atat Romanul adolescentului miop de saptamana trecuta. "Daca el a putut, pot si eu" mi-am zis. Si am putut. Desi e asa comod si delicios sa nu am vointa... :) Dar am. Si ma tin de ea.

***

De azi sunt foarte nerabdatoare sa ma mut in camera verde... Gata, inchei postul si merg pe google sa caut idei.

Niciun comentariu: