28 mar. 2008

Soare si cafea

In ultima vreme totul se schimba. Stiu ca e primavara si primavara de obicei exista o tendinta spre innoire, dar ce mi se intampla mie acum ar putea foarte bine fi doar o perioada de tranzitie specifica varstei. Poate ma renasc si eu. Sau poate ma reeduc. Oricum ar fi, am luat multe decizii ciudate in ultima vreme si mi s-au si intamplat tot felul de chestii cel putin interesante.

Azi noapte, spre exemplu, a fost prima data cand am dormit toata noaptea pe spate. Eu nu dorm niciodata pe spate, mi-e absolut incomod. Dar iata ca dupa 10 ore de pierdut vremea la calculator si o ora de facut teme - tot la calculator - am cam adormit instantaneu. Si m-am intins pe spate pentru ca ma durea. Si tot pe spate m-am trezit azi noapte cand s-a trezit chinezul dintr-un cosmar (vecinul de deasupra e chinez si urla noaptea cand se trezeste dupa un vis urat, e tare amuzant cateodata). Si tot pe spate m-am trezit si cand mama tragea de mine azi dimineata sa merg la scoala.

Ziua de azi a inceput fain. Intrand in bucatarie am observat ca e senin si soarele abia rasarise. Mama imi facuse cafea... Toate bune. Si e o mare schimbare ca ma asteapta cafeaua dimineata, mama nu a fost niciodata de acord sa beau si eu, mai ales asa tanara. Dar azi am realizat ca de vreo 2 saptamani s-a resemnat la gandul ca oricum beau si mi-o face chiar ea. E mai buna acum: are gust de victorie, de succes si de mama.

Si totusi azi au fost cativa factori externi care nu au ezitat sa incerce a-mi strica ziua, dar nu vreau sa ma las prada nervilor si gata!! E prea soare afara, e prea fain mirosul de primavara ca sa ma stresez cu niste chestii atat de minore... Am intarziat (din nou) la prima ora. Si ce daca nu mi-a motivat absenta?! Am chiulit de la ultima. Si ce daca m-au cautat diriga si directoarea?! N-am fost singura in niciunul dintre cazuri. Azi e planuit sa ma intalnesc cu un prieten pe care nu l-am mai vazut de o buna bucata de vreme. Si ce daca n-ar mai veni sau nu ar fi atmosfera faina?! No worries. Azi e frumos, e veselie in aer, e soare si atat!! Bine... si cafea.

Niciun comentariu: