17 mai 2008

Smokie smoked the place!!

Mno, nu o sa vorbesc prea mult despre concert, o sa spun doar ca a fost extraordinar si atmosfera a fost PERFECTA. Adica la un moment dat a inceput ploaia si am scapat cu ocazia asta de un tip care se bagase in fata "ca are camera de filmat". Problema a fost cand s-au deschis umbrelele, dar cateva scandari "jos umbrela" si o umbrela rupta mai tarziu, totul a fost super.
-
S-a cantat mult, s-a dansat mult, a fost excelent. Cel mai frumos concert la care am asistat pana acum, pe picior de egalitate cu Uriah Heep-ul de la de Timisoara din august. Genial. Plus ca am stat aproape de scena, it was incredible.
-
Mno, cam atat o sa zic, mai tarziu pun si niste poze si am o rugaminte. Daca a mai fost cineva la concert dintre voi si ati filmat, as vrea si eu, pentru ca a mea camera a fost plasata in geanta de catre sor'mea cand a inceput ploaia si n-a mai scos-o decat dupa concert... Later pun poze si link catre Youtube. Pana atunci, toate cele bune.
-
PS: (LE:) am fost rugata sa mentionez si episodul cu berile. Gata, l-am mentionat. :D
-
Ei, glumesc. Ideea e ca la un moment dat, a guy care statuse in apropiere (in dreapta, in spatele domnului Popitiu si a unui tip cu tuica, din Simeria) dupa concert ne-a vazut sezand in fata scenei. Mno, si ne-o adus cate o bere la fiecare, din care 3 s-au reportat celor care beam. :D
-
Multumim fain, Bogdane, ne-ai surprins placut si ne-o fost drag sa stam la povesti cu tine. (mai ales sor'mea la povesti cu telefonu' tau) :D

Un comentariu:

Poker Deposit spunea...

What necessary phrase... super, a brilliant idea