12 mai 2008

Bec

Gata pauza, gata si uichendu', gata si ziua lui Cheche.

Mic review al ultimelor zile: facut tort mamaliga+strat gros-cat-tortul de frisca ornat cu bombonele argintii si cacao (eu am pus numa' cacaoa, am ajuns tarziu la Nina), transportat tort mamaliga+frisca la vinovat cu mai putin de o ora inainte de incheierea zilei oficiale in care eroul a numarat 18 ani de chin, facut poze multe, filmat taierea tortului, ras de cine nu s-a prins decat tarziu, ascultat povesti ale tatalui sarbatoritului (om destept, dar nu tot timpul agreabil. deh, geniul e de obicei nebun), mancat tort de salam de biscuiti ;) (adica tort din amestecatura de-aia de biscuiti cu rahat si nuci si ce o mai fi din care se face salamul de biscuiti).

Realizat chestii relativ la persoana mea (de fapt amintit, mai realizasem in trecut), scris la istorie, citit partial "Cartile blestemate" ale lui Jacques Bergier (mirare: am tinut minte numele autorului), pregatit spiritual pentru teza de maine la latina, nicidecum practic sau teoretic. Relativ la cartea asta, eu am editia Pro-Editura si Tipografie, ori mi s-a zis ca editia asta ar fi lacunara, initial cartea aparand in foileton la revista "Orizont" Timisoara, candva pe vremea impuscatului. Am gasit urme ale unei alte editii (dar nicidecum cartea in sine) din 1995 a Editurii Moldova. O fi poate ceva mai completa.

Ahm... As mai scrie una alta, in speta un post experimental, ceva literaro-aberational, dar prefer sa las pe maine-poimaine, dupa teza. A, da, si parca am ramas restanta si cu un review de film... sau chiar 2... :D O sa ma revansez. Si normal ca am uitat si de link-uri, dar cred ca renunt la idee, e nevoie de prea mult efort sa imi aduc aminte. :P Si sper sa nu uit maine sa platesc netu' si sa imi cumpar IN SFARSIT un pix nou. :P

Amin.

A, da, si renunt si la majuscula bolduita. Nu mi se mai pare asa "trendy" sau "cul". :P

Niciun comentariu: