5 mai 2008

Post tarziu

Iara amestec mai multe chestii... Da' zic repede pana nu uit.
-
Ronnie e campion mondial again. He served Carter a 17-8. Si are niste copii frumosi foc. Ptiu sa nu-i deochi.
-
Me just watched Garfield-the movie for the first time. Acu' vine sor'mea sa bagam 2-ul. Fac un mic review maine.
-
Seen the Bourne Trilogy vineri, sambata si ieri si tot maine daca nu uit si daca am timp va povestesc un pic si din asta.
-
Azi a inceput scoala, therefore azi dupa-masa am bagat somn de voie. SCOALA DAUNEAZA GRAV SANATATII !! ... si epuizeaza fizic si psihic omul. Mai ales daca e facuta prost.
-
Mi-am decodat LG-ul surora-mii, thanks fword de reminderele dese. :) Deci acu' am telefon nou!! *happy dance* (nou pentru mine, are un an de cand il avea sor'mea)
-
Maine merg la dentist, vacanta lui de Pasti s-a terminat, gata, vin eu sa-mi rezolve dintii. :D
-
Am hotarat in sfarsit data in care sa ma apuc de scoala de soferi si am decis ca e numa' bine daca incep in 1 iunie, de ziua copilului. :) That'd be nice. Maine merg sa vorbesc cu omul.
-
Si pana atunci noi inca mutam cam tot ce exista prin apartament, mai putin mobila. Speram sa ne mutam saptamana viitoare cel tarziu. Teava sparta a rezolvat-o tata (a fost un conflict intre o teava, o bucata de faianta si un mester prea hotarat sa alinieze totul perfect), iar saptamana asta rezolvam centrala termica si apa din bucatarie.
-
A, da, si joi, 15 mai, sper sa vad cat mai multi dintre voi in Deva, in parcarea de la Real (daca nu s-a schimbat locatia), la concertul Smokie organizat de generosul Mircia Munteanu care cica ne scuteste si de plata vreunui/vreunei bilet/intrari.
-
AAAAA, si LMA barbati de pretutindeni!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

cp.. oricand :P