14 mai 2008

Of clocks and time and cars and summers

Nu mai stiu daca era inainte sau dupa ce am scris ultimu post, da cam pe atunci mi-am pus ceas deasupra capului. Smoking Cool Cat m-a trimis printr-un post de-al lui pe ClockLink si am gasit chestiuta asta. Mi-a placut design-ul si am schimbat culoarea sa se asorteze. Mie imi place.
-
Timpul a inceput sa devina o idee nedefinita, fara contur pentru mine. Asta pentru ca din slalomul zilnic intre scoala, bucatarie, calculator si pat nu prea mai inteleg mare lucru. Mai stau si la o plimbare prin metropola si e gata ziua. N-am timp sa platesc netul (n-am timp nici sa imi aduc aminte ca trebuie platit), sa imi cumpar o soseta, sa stau la o bere. Bine, dupa ziua de maine scoala oricum se cam termina pentru mine si o sa ma pot relaxa, dar inca nu dormim in casa noua, dulapurile sunt inca in apartament, stingherinde, netul inca nu e instalat in casa noua (dar avem centrala termica, oau) si mai avem tone de posesiuni de mutat de colo-colo. Mama e la fel de obsedata de curatenie, therefore o sa am de lucru cu duiumul, desi adeseori inutil.
-
N-am timp sa folosesc boxele noi pentru ca pe cand ma trezesc eu din siesta de seara, mama se pregateste de somn si eu nu pot face zgomot. Exact aceeasi ecuatie se aplica si dusului, tre' sa renunt la mancare dimineata sa ma pot imbaia dupa ce mama pleaca la serviciu. ARGH!!
-
Si e deja miercuri, dupa ceas. Si in 42 de ore o sa fiu in imbulzeala din fata Realului, injurand si blestemand ziua in care scoala a devenit mai importanta decat starea de bine a individului. (Nu, nu e vorba de mine, eu oricum nu merg la scoala vineri, ar fi culmea). Nici nu stiu cand a trecut saptamana, dar nici nu stiu cand o sa vina concertul, pare ireal si departe tare.
-
Nu mai am notiunea zilei de mult, nu prea mai am notiunea saptamanilor si parca si ziua mea se apropie cu pasi repezi, desi acu' cateva zile parca era Revelionul si ma gandeam la majorat. In iunie ma apuc de sofat, sper sa rezolv cumva problema legislatiei, n-am nicio idee cum dracu' o sa invat eu ditamai cartea de bazaconii cand eu nu is in stare sa tin minte o programare la dentist. A, da, si cica eu o sa ajung sa dau examen computerizat. Which se zice ca ar fi dezastru. Deci numa' vesti bune.
-
Pff... Promit sa acord prioritate oricui pare grabit spre spital, oricarei uni-neuronale care inca crede ca masina e accesoriu la diverse tinute, oricarui pieton care trece pe rosu pentru ca e mai sanatos (lipsa acuta de ironie in acest pasaj, s-a dovedit ca cei care trec pe rosu sunt mai atenti si deci, au sanse mai mici sa ajunga sub roti din cauza vreunuia care "are si el verde" ca vireaza), oricarui caine sinucigas, numa' sa iau si eu carnetu' vara asta.
-
N-o sa fiu o problema in trafic, promit, pentru ca imi iau smart, sau poate masinuta din aia japoneza de vireaza in loc si pentru ca o sa merg intr-o roata, numa' sa ajung la destinatie la timp (ar fi o premiera). Si promit ca nu o sa merg la Timisoara mai des de o data pe luna. :D Numa' da, Doamne, carnetu' vara asta.
-
Care vara o sa treaca la fel de repede ca si verile precedente, care o sa se topeasca in plimbari Hateg-Subcetate si ceferii (de la CeFeRie - ceferii, plural) de la Subcetate la Deva. Si o sa se stinga in acelasi numar nenumarat (nu mare, doar nenumarat, de lene in general) de beri si frappe-uri, si o sa alunece printre aceleasi alge, mâluri, creaturi inca nedescoperite si mizerii ale barajului de la Nălaţ, loc vesnic de scalda, indiferent de numarul de pericole existente. Si o sa se evapore odata cu aceleasi visuri de vara vesnica si fericita in bratele vreunui personaj necunoscut sau pe o bordura din fata unei banci pline ochi de pletosi veseli. Si o sa fie o alta vara ca multe altele, si o sa plang dupa ea ca dupa multe altele, dar o sa treaca si peste ani o sa injur timpul, pe care niciodata nu l-am cunoscut.
-
Na, ca mi-am varsat si of-ul. Na, ca am zis ce ma doare. Sa se simta cine vrea, cine cunoaste... Noapte buna, ma duc sa visez soare mult...

Niciun comentariu: